piątek, 9 stycznia 2009

Post Julii




Hejka, mam na imię Julia Pampuch.

Uczęszczam do Zespołu Szkół w Dobrzeniu Wielkim jest to bardzo

fajna szkoła i dobrze wyposażona według mnie nie ma nic do zarzucenia.

Nauczyciele w większości tez są mili.

Chodzę do klasy I b gimnazjum. Moja klasa jest bardzo fajna,

miło spędzamy czas(na lekcjach szczególnie).

W swoim otoczeniu zawsze się dobrze bawimy :P.

Moimi zainteresowaniami są przede wszystkim książki ,

ale i j. angielski oraz biologia.

W wolnym czasie jednak słucham dużo muzyki i piszę teksty piosenek.

Ostatnio czytałam książkę pod nazwą ‘Serie Niefortunnych Zdarzeń’,

zostawiła ona we mnie niezatarte wrażenia,

ponieważ mówi ona o losach pewnych dzieci,

którym po utracie rodziców zdarzają się same przykrości.

Książce tej jest wiele chwil ,kiedy włos się na głowie jeży.

Dlatego mi się tak podoba.

Bardzo lubię j. angielski i chyba by mi się udało porozmawiać

z kimś w tym języku i myślę, że jestem w nim dobra.

Korzystając z Internetu często wchodzę na strony z grami,

ale także na strony w których znajdują się różne ciekawostki

na wiele tematów. Także pomocnych do szkoły.


Obrazy powyżej: praca graficzna-Rybia muzyka;)
zdjęcia-Wakacje 2008

1 komentarz:

  1. Dzięki za terminowe dopisanie swojego postu, pozdrawiam, B. Malij

    OdpowiedzUsuń