niedziela, 17 października 2010

Julia P.

Julia chodzi do klasy 3B gimnazjum w Dobrzeniu. Wydaje mi się, że jest bardzo miłą i sympatyczną osobą chociaż niewiele mam z nią do czynienia.;D
Koniec.
Bardzo lubię czytać książki, nie mam takiej swojej ulubionej, bo wszystkie bym mogła odkrywać na nowo. Jednakże mam ulubionego autora książek, a jest nim William Shakespeare.;] Ogólnie lubię "niewspółczesnych" pisarzy.
Wolny czas spędzam także słuchając muzyki, i to wszelakiej od chińskich dzwoneczków po heavy metal lat 80.
Lubię też rysować, ale powiedzmy szczerze nie zbyt mi to wychodzi, jednakże próbuję.
Strasznie lubię też podróżować, odwiedzać nowe miejsca i poznawać zwyczaje jakie tam panują bądź panowały.;]

Ogrody w Monachium, którymi podobno spacerowała księżniczka Sissi.;]

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz